• <المزيد على Intel.com
Masthead Light

Get 802.11ac Wi-Fi Smart

Great Wi-Fi experiences start with Intel® Wireless-AC

The new 802.11ac Wi-Fi standard delivers a quantum leap in performance over 802.11n with up to 3X faster speeds, more capacity for more devices, better performance at further distances, improved reliability for fewer dropped connections, and lower power consumption for longer battery life.

Don’t assume the 2 in 1, Ultrabook™, laptop, or all-in-one PC you are considering includes 802.11ac inside. You need to make the right installed Wi-Fi adapter choice to future-proof your device investment.

More information: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

معلومات المنتج والأداء

open

1. بالاعتماد على الحد الأقصى المتاح نظرياً والذي يتم تمكينه ضمن سيناريو تطبيق 1×1 وفق معايير 802.11n مع استخدام قناة للبث. سيختلف الأداء الواقعي للشبكة اللاسلكية و/أو مدى التغطية حسب نظام التشغيل الذي تستخدمه والعتاد وإعدادات البرمجيات لديك. راجع الشركة المصنعة للجهاز للحصول على مزيد من التفاصيل.

2. Compared to Intel® Dual Band Wireless-AC 7260.

3. InstantGo* is a Microsoft Windows* operating system feature in 8.1 (known as Connected Standby in Microsoft Windows 8 and Microsoft Windows RT).

4. Intel® Wireless Display requires an Intel Wireless Display-enabled PC, tablet, or smartphone, a compatible adapter, and a TV. 1080p and Blu-ray* or other protected content playback only available on select Intel® processors with built-in visuals enabled. Consult your PC manufacturer. For more information, see http://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/intel-wireless-display.html.

5. Intel® WiFi Hotspot Assistant requires an Intel® wireless adapter, Intel® PROSet/Wireless WiFi Software v. 15.6 or later, and an Internet connection for initial setup with the Easy WiFi* network.

6. When Wi-Fi Alliance Passpoint* is available.

7. إن تقنية Intel® vPro™ متطورة وتتطلب عملية إعداد وتنشيط. يتوقف توفر الميزات والنتائج على عملية إعداد الأجهزة والبرامج وبيئة تكنولوجيا المعلومات وتكوينها. لمعرفة المزيد، يُرجى زيارة موقع: www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/vpro/vpro-technology-general.html. 

8. تتطلب تقنية الإدارة النشطةIntel® Active Management Technology (Intel® AMT) تفعيلاً ونظاماً حاسوبياً متصلاً بشبكة شركة ودعم هذه التقنية على مستوى كل من طقم الرقاقات وتجهيزات الشبكة والبرمجيات. بالنسبة للحواسيب المحمولة، قد لا تتوافر تقنية الإدارة الفعالة من إنتل، أو قد تكون بعض إمكاناتها محدودة على الشبكات الافتراضية الخاصة VPN المضيفة المرتكزة إلى نظام التشغيل، أو عند الاتصال لاسلكياً، أو عند التشغيل على البطارية أو في وضع النوم أو السبات أو عند إيقاف التشغيل. تعتمد النتائج على على تكوينات العتاد وعلى الإعدادات والتركيب. لمزيد من المعلومات، يُرجى زيارة الموقع www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/intel-active-management-technology.html.

9. من المحتمل أن يكون قد تم تحسين حمل العمل والبرامج المستخدمة في اختبارات الأداء بالنسبة إلى الأداء على معالجات Intel®‎ المصغرة فقط. يتم قياس اختبارات الأداء مثل SYSmark* وMobileMark* باستخدام أنظمة ومكونات وبرامج وعمليات ووظائف كمبيوتر معيّنة. وقد يؤدي التغيير في أيّ من هذه العوامل إلى اختلاف في النتائج. عليك الرجوع إلى اختبارات أداء ومعلومات أخرى من شأنها مساعدتك في إجراء تقييم كامل لمشترياتك المتوقعة، بما في ذلك أداء المنتج عند استخدامه مع منتجات أخرى.

10. No license, express or implied, by estoppel or otherwise, to any intellectual property rights is granted by this document. Except as provided in Intel’s Terms and Conditions of Sale for such products, Intel assumes no liability whatsoever, and Intel disclaims any express or implied warranty relating to sale and/or use of Intel products including, without limitation, liability or warranties relating to fitness for a particular purpose, merchantability, or infringement of any patent, copyright, or other intellectual property right. Intel products are not intended for use in medical, lifesaving, or life-sustaining applications. Intel may make changes to specifications and product descriptions at any time, without notice. For the most current product information, please visit: http://www.intel.com/content/www/us/en/wireless-network/wireless-products.html.