Masthead Light

Intel® Centrino® Advanced-N 6205

Experience the best Wi-Fi and Intel® features for your connected life

Intel® Centrino® Advanced-N 6205

Your Ultrabook™ with the Intel® Centrino® Advanced-N 6205 Wi-Fi adapter combines faster speed (up to 300 Mbps) and greater range and reliability with Intel-only wireless features to deliver the best connected experience.

أنواع الأنظمة المدعومة:

systemtype

systemtype

systemtype

المزيد من المعلومات
Features and Benefits

Great performance

802.11agn, 2x2, dual band delivers up to 300 Mbps speed and greater range and reliability; 5 GHz boosts speeds and reduces congestion; energy efficient1 for greater mobility and convenience.

Intel® Wireless Display2

Get a front row seat to all your personal and online favorites on the big screen with a simple wireless connection.

Intel® Smart Connect Technology3

Automatically updates important content even while your Ultrabook™ is asleep or for quicker Internet access on resume.

Intel® Wi-Fi HotSpot Assistant4

Experience the power of instant connectivity to millions of free and paid Wi-Fi hotspots worldwide with Intel® Wi-Fi HotSpot Assistant–exclusively available only on Intel® wireless products. Auto-connect to available Wi-Fi hotspots as you roam—no more annoying manual login process at each hotspot. With Intel® Smart Connect Technology, even your favorite cloud content (email, social networks, news, etc.) is automatically refreshed as your Ultrabook™ sleeps.

Business Class Wireless Suite

Supports Intel® vPro™ technology, Intel® Active Management Technology, and Intel® PROSet/Wireless Enterprise Software for enterprise Wi-Fi client manageability, improved security, and streamlined deployment.

معلومات المنتج والأداء

open

1. تستند معلومات تحسين عمر البطارية على قياسات برنامج الاختبارMobileMark* 2005 بالرجوع إلى مقارنات المنصة مع حلول الاتصال اللاسلكي المحلي WLAN المنافسة من المعيار 802.11n. سوف يختلف عمر البطارية الفعلي وتوفير الطاقة تبعاً لنظام التشغيل وتكوينات وإعادات العتاد والبرمجيات لديك. راجع الشركة المصنعة للجهاز للحصول على مزيد من التفاصيل.

2. تتطلب تقنية العرض اللاسلكي من إنتل Intel® Wireless Display حاسوباً شخصياً محمولاً متوافقاً معها يعتمد على رقاقات إنتل ومحول تلفزيون من مزود مستقل يدعم تقنية Intel Wireless Display وجهاز تلفزيون يوفر موصل HDMI متاح للاستخدام أو مداخل وصل الفيديو التقليدية المركبة Composite AV. تتطلب أجهزة الكمبيوتر الشخصي المحمولة المتوافقة وحدة معالجة مركزية (CPU) معينة لمجموعة معالجات Intel® Core™‎. للحصول على قائمة كاملة بالمتطلبات، يُرجى زيارة الموقع التالي: www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/intel-wireless-display.html. المحتوى الذي يحتاج إلى حماية الخرج، مثل تشغيل أفلام Blu-ray* وDVD، لا يتم دعمه. راجع الشركة المصنعة لحاسوبك الشخصي للحصول على مزيد من التفاصيل.

3. ¹ تتطلّب تقنية التوصيل الذكي من Intel®‎ معالجًا محددًا من Intel®‎ وبرنامج Intel®‎ وتحديث BIOS ومحولاً لاسلكياً من Intel®‎ واتصالاً عبر إنترنت. قد يتم طلب ذاكرة ذات حالة صلبة أو محرك يعادلها. قد تختلف النتائج باختلاف تكوين النظام. اتصل بالشركة المصنّعة للنظام للحصول على مزيد من المعلومات.

4. يتطلب مساعد WiFi Hotspot Assistant من Intel® مهايئًا لاسلكيًا من Intel. راجع الشركة المصنعة للجهاز للحصول على مزيد من التفاصيل.