إصدار المستعرض الذي تستخدمه لا يوصى به لهذا الموقع.
يُرجى التفكير في الترقية إلى أحدث إصدار للمستعرض لديك بالنقر فوق أحد الروابط التالية.

 

Listed below are the results of testing a small sample of DDR2 DIMM modules on Intel® chipset-based motherboards. We are providing this information as a guide to module performance with Intel® chipset platforms. This testing is not intended to replace the normal OEM component qualification process. For results on specific Intel® motherboards or OEM production motherboards, please refer to the OEM's list of qualified memory suppliers.

Summary of chipsets used in testing

DDR2 800 MHz Non-ECC modules were tested with the Intel® Q965, G965, P965 Express Chipset-based reference boards. DDR2 800 MHz ECC modules were tested with the Intel® 3210 Series Chipset-based reference boards. DDR2-800 testing was performed at CL5 latency conditions. Part numbers for CL5-tested memory are listed below. Intel chipsets that support DDR2-800 also support the corresponding CL6 part number.

DDR2 800MHz unbuffered DIMM validation results

Download UDIMM system validation results.

 

Approved test labs

The following test labs have the capability of performing DDR2 Unbuffered DIMM system-level testing. For further information, please contact:

Advanced Validation Labs
17665B Newhope Street
Fountain Valley, CA 92708
Attn: Rhonda Duda
Tel: 714-438-2787
Fax: 714-427-3752
Email: sales@validationlabs.com
www.validationlabs.com

 

Additional information: 1

معلومات المنتج والأداء

1

نتائج التحقق من الصحة

معلومات قانونية

يتم توفير تقرير الاختبار هذا "كما هو" بدون أية ضمانات مهما كانت، ويشمل ذلك أي ضمان لقابلية التجارة أو الملاءمة لأي غرض معين أو أي ضمان غير ذلك ينشأ عن أي عرض أو مواصفات أو عينات.

المعلومات الواردة في هذه الوثيقة ذات صلة بمنتجات Intel®. لا يتم منح أي ترخيص، سواء صريح أو ضمني،من قبل إستوبيل أو غيرها، بخصوص أية حقوق ملكية فكرية بموجب هذه الوثيقة أو عن طريق بيع منتجات Intel. باستثناء ما هو منصوص عليه في شروط وبنود بيع تلك المنتجات الخاصة بشركة Intel، فإن Intel لا تتحمل أية مسؤولية قانونية أيًا كانت، كما تُخلي Intel مسؤوليتها عن أي ضمان صريح أو ضمني فيما يتعلق ببيع و/أو استخدام منتجات Intel ويشمل ذلك المسؤولية القانونية أو الضمانات المرتبطة بالملاءمة لغرض معين، أو قابلية التجارة أو انتهاك أي براءة اختراع أو حقوق طبع ونشر أو غيرها من حقوق الملكية الفكرية. منتجات Intel غير مخصصة للاستخدامات الطبية أو في مجال تطلبقات إنقاذ الحياة أو الإبقاء عليها.

تحتفظ شركة Intel لنفسها بالحق في إجراء تغييرات على مواصفات الاختبار الخاصة بها في أي وقت، ومن دون إشعار.

يظل بائعو الأجهزة هم المسؤولون الوحيدون عن التصميم والبيع والخصائص الوظيفية للمنتج، بما في ذلك أية مسؤولية قانونية تنشأ عن مخالفة المنتج أو ضمان المنتج.