• <المزيد على Intel.com
Masthead Light

Do You Multitask Better Than Your Old PC?

An affordable new computer has the power to get things done

Is your old PC the weak player on your team?

Does your old computer lack the power to keep up with you? Do you finish multiple tasks before your computer completes one? Stop waiting. With an affordable new Intel-powered PC, you can make more of your time. Designed to handle the multitasking demands of today’s computer users, a new PC might be the star player you need to bring your life up to speed.

Performance to go.

Portable power

With a low-voltage, high-performance Intel-powered PC and a new extended-life battery, today’s lightweight laptop or ultra-thin Ultrabook™ packs the power of a desktop into a mobile device. And with options that include Intel® Anti-Theft Technology1,2 and Intel® Identity Protection Technology3, both your private data and your new computer are better protected when you’re online and on the go.

Ready when you are.

Ready. Start. Go.

Make long start-up times a thing of the past. With Intel® Rapid Start Technology4, your new computer goes from standby to active in less than seven seconds. That’s the speed you need to get things done. And with Intel® Smart Connect Technology5, your email, news feeds, and social networks are constantly updated so when your computer starts, you’re connected, informed, and ready to go.

Multitasking made easy.

Effortless multitasking

Whether you choose an Ultrabook™, laptop, or an all-in-one PC, a new computer with Intel Inside® offers a streamlined, seamless experience. Choose Intel® Turbo Boost Technology6 and move between multiple applications without slowing down. So when you’re chatting with friends while streaming your favorite TV show, you don’t have to wait for your computer to keep up with you. That’s multitasking made easy.

المزيد من المعلومات

معلومات المنتج والأداء

open

1. لا يمكن لأي نظام كمبيوتر توفير الأمان المطلق. يتطلب معالج Intel®‎ ممكناً، ومجموعة شرائح ممكنة بالإضافة إلى برامج ثابتة وبرامج أخرى محسّنة لاستخدم التقنيات. استشر الشركة المصنعة للنظام ومورد البرنامج للحصول على مزيد من المعلومات.

2. لا يستطيع أي نظام توفير الأمان المطلق في كافة الظروف. يتطلب نظاماً يعتمد على تقنية حماية الهوية من Intel®‎ (Intel® IPT)، بما في ذلك معالج Intel® Core™ من الجيل الثاني أو أعلى، ومجموعة شرائح ممكّنة، وبرنامجاً ثابتاً، وبرامج، وموقع ويب مشاركاً. راجع الشركة المصنعة للنظام. لا تتحمل Intel أية مسؤولية في حالة فقدان البيانات و/أو الأنظمة أو سرقتها أو عن أية أضرار أخرى ناتجة عن ذلك. لمزيد من المعلومات، يُرجى زيارة الموقع http://ipt.intel.com.

3. تتوفر منتجات Ultrabook™ في طرازات مختلفة.  قد لا تتوفر بعض الطرازات في السوق لديك.  الرجاء الاتصال بالشركة المصنعة لأجهزة Ultrabook™‎ لديك. لمزيد من المعلومات والتفاصيل، قم بزيارة www.intel.com/content/www/us/en/sponsors-of-tomorrow/ultrabook.html.

4. (تقنية بدء التشغيل السريع من Intel®‎) تتطلّب معالجًا محددًا من Intel®‎ وبرنامج Intel®‎ وتحديث BIOS ومحرك أقراص ذا الحالة الصلبة (SSD) من Intel®‎. قد تختلف النتائج باختلاف تكوين النظام. اتصل بالشركة المصنّعة للنظام للحصول على مزيد من المعلومات.

5. ¹ تتطلّب تقنية التوصيل الذكي من Intel®‎ معالجًا محددًا من Intel®‎ وبرنامج Intel®‎ وتحديث BIOS ومحولاً لاسلكياً من Intel®‎ واتصالاً عبر إنترنت. قد يتم طلب ذاكرة ذات حالة صلبة أو محرك يعادلها. قد تختلف النتائج باختلاف تكوين النظام. اتصل بالشركة المصنّعة للنظام للحصول على مزيد من المعلومات.

6. تتطلب نظاماً يعتمد تقنية تعزيز السرعة من Intel®. لا تتوفر تقنية تعزيز السرعة من Intel وتقنية تعزيز السرعة 2.0 من Intel إلا في معالجات Intel® محددة. راجع الشركة المصنعة لجهاز الكمبيوتر الشخصي. يتباين النظام على حسب الأجهزة المادية والبرامج وتكوين النظام. . لمزيد من المعلومات، يُرجى زيارة الموقع التالي www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/turbo-boost/turbo-boost-technology.html.