• <المزيد على Intel.com
Masthead Light

Does Your Old PC Struggle to Keep Up When You’re Ready to Go?

With a powerful, new computer, you can do more... in less time

Are you tired of waiting for your old PC when you’ve got things to do?

Does your old computer drop the ball when it’s time to multi-task? Is its memory too limited while its vulnerability to viruses seems unlimited? Then it’s time for a new computer—one that’s fast, affordable, and more secure. Today’s new PCs with Intel Inside® are all of that... and more. And with a variety of products to choose from, you get the freedom of functionality without ever sacrificing style.

The PC that’s right for you

Your lifestyle, your PC

Today, shopping for a new PC is all about finding a computer that fits your lifestyle. If you’re constantly on the go, then one of the new Ultrabook™1 models that combines the power of a laptop with the touchscreen2 experience of a tablet could be the right device to keep you connected. If you’re a busy professional who needs your office within reach 24/7, then an energy efficient, lightweight laptop can help get the job done. And if you can’t wait to get home to enjoy streamed sitcoms and online games, then a space-saving all-in-one PC could be your new stylish entertainment center.

 

Step up your security.

Built-in security3

Wherever you go, your property and private data need constant protection. Choose a new Intel-powered PC with Intel® Anti-Theft Technology4 and Intel® Identity Protection Technology5, and lock in the peace of mind that comes from knowing your computer and personal information are more safe and more secure.

Incredible features. Incredibly affordable.

The new affordable

Power. Performance. Style. Security. Buy a new computer and discover you don’t have to spend a fortune. Affordability is the new standard in all PCs with Intel Inside®. From touchscreen technology to enhanced visual graphics6, and from integrated speakers to wall mounted displays, select the device and features you want to make the most of your time and money.

المزيد من المعلومات

معلومات المنتج والأداء

open

1. تتوفر منتجات Ultrabook™ في طرازات مختلفة.  قد لا تتوفر بعض الطرازات في السوق لديك.  الرجاء الاتصال بالشركة المصنعة لأجهزة Ultrabook™‎ لديك. لمزيد من المعلومات والتفاصيل، قم بزيارة www.intel.com/content/www/us/en/sponsors-of-tomorrow/ultrabook.html.

2. قد لا تتوفر خاصية اللمس وقابلية التحول في كل الطرازات. استشر الشركة المصنعة لجهاز Ultrabook™ لمزيد من المعلومات والتفاصيل، قم بزيارة www.intel.com/content/www/us/en/sponsors-of-tomorrow/ultrabook.html.

3.   لا يستطيع أي نظام كمبيوتر توفير الأمان المطلق في كافة الظروف. تتطلب ميزات الأمان المدمجة المتوفرة في معالجات Intel® Core™ مختارة برامج ومكونات مادية وخدمات إضافية و/أو اتصالاً بالإنترنت. وقد تختلف النتائج على حسب التكوين. راجع الشركة المصنعة للنظام وموفر الخدمة للحصول على معلومات حول التوفر والوظائف. لا تتحمل Intel أي مسؤولية في حالة فقدان البيانات و/أو الأنظمة أو سرقتها أو أي أضرار أخرى ناتجة عن ذلك. لمزيد من المعلومات، قم بزيارة www.intel.com/content/www/us/en/data-security/security-overview-general-technology.html.

4. لا يمكن لأي نظام كمبيوتر توفير الأمان المطلق. يتطلب معالج Intel®‎ ممكناً، ومجموعة شرائح ممكنة بالإضافة إلى برامج ثابتة وبرامج أخرى محسّنة لاستخدم التقنيات. استشر الشركة المصنعة للنظام ومورد البرنامج للحصول على مزيد من المعلومات.

5. لا يستطيع أي نظام توفير الأمان المطلق في كافة الظروف. يتطلب نظاماً يعتمد على تقنية حماية الهوية من Intel®‎ (Intel® IPT)، بما في ذلك معالج Intel® Core™ من الجيل الثاني أو أعلى، ومجموعة شرائح ممكّنة، وبرنامجاً ثابتاً، وبرامج، وموقع ويب مشاركاً. راجع الشركة المصنعة للنظام. لا تتحمل Intel أية مسؤولية في حالة فقدان البيانات و/أو الأنظمة أو سرقتها أو عن أية أضرار أخرى ناتجة عن ذلك. لمزيد من المعلومات، يُرجى زيارة الموقع http://ipt.intel.com.

6. رسوميات إنتل عالية التحديد Intel® HD Graphics متوافرة في طرازات معينة من عائلة معالجات Intel® Core™‎.